RAMOWY ROZKŁAD DNIA

 

Grupa Koniczynki i Słoneczka

 

Przedszkole czynne jest w godzinach 630 - 1730
Podstawę programową realizujemy w godzinach 830 - 1330

 

Godziny realizacji

Realizowane treści

 

630 - 830

·         Schodzenia się dzieci.

·         Indywidualna realizacja zadań opiekuńczo- wychowawczych doskonalących kompetencje dzieci.

 

 

 

     

    

 

 

 

 

 

830 - 1330

 

Realizacja zadań wynikających z podstawy programowej Wychowania Przedszkolnego

 

I.Swobodna zabawa dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela

 

 

II. Zabawy na powietrzu, gry i zabawy ruchowe, zajęcia sportowe, obserwacje przyrodnicze, wycieczki, spacery, prace społecznie użyteczne.

 

 

III. Różnego typu zajęcia dydaktyczne zorganizowane z inicjatywy nauczyciela, eksperymenty, nauka wierszy i piosenek, tańce, inscenizacje, improwizacje ruchowe, praca indywidualna z dziećmi, utrwalanie zdobytych umiejętności. Ćwiczenia gimnastyczne z użyciem przyborów i sprzętów, religia i etyka.

 

 

IV. Czynności opiekuńcze, samoobsługowe, organizacyjne, poobiedni relaks lub zajęcia relaksacyjne i inne.

 

 

 

1330 – 1730

·         Tworzenie sytuacji wspierających rozwój inteligencji wielorakich.

·         Wspomaganie dzieci w rozwijaniu uzdolnień- zajęcia dodatkowe
z instruktorami.

·         Pogłębianie zdobytych wiadomości i umiejętności.

·         Aktywność własne dzieci.

·         Odbieranie dzieci

 

 

 

Stałe czynności w ciągu pobytu dzieci w przedszkolu.

 

Śniadanie grupa Słoneczka: 8:45-9:15, grupa Koniczynki: 9:15-9:45

 

Obiad grupa Słoneczka: 12:15-12:45, grupa Koniczynki: 12:45-13:15

 

Czynności samoobsługowe: 15 min przed posiłkami oraz pobytem na świeżym powietrzu.

 

 

 

RAMOWY ROZKŁAD DNIA

 

Grupy Pszczółki, Myszki, Motylki

 

Przedszkole czynne jest w godzinach 630 - 1730
Podstawę programową realizujemy w godzinach 830 - 1330

 

Godziny realizacji

Realizowane treści

 

630 - 830

·         Schodzenia się dzieci.

·         Indywidualna realizacja zadań opiekuńczo- wychowawczych doskonalących kompetencje dzieci.

 

 

 

     

    

 

 

 

 

 

830 - 1330

 

Realizacja zadań wynikających z podstawy programowej Wychowania Przedszkolnego

 

I. Swobodna zabawa dzieci przy niewielkim udziale nauczyciela

 

 

II. Zabawy na powietrzu, gry i zabawy ruchowe, zajęcia sportowe, obserwacje przyrodnicze, wycieczki, spacery, prace społecznie użyteczne.

 

 

III. Różnego typu zajęcia dydaktyczne zorganizowane z inicjatywy nauczyciela, eksperymenty, nauka wierszy i piosenek, tańce, inscenizacje, improwizacje ruchowe, praca indywidualna z dziećmi, utrwalanie zdobytych umiejętności. Ćwiczenia gimnastyczne z użyciem przyborów i sprzętów, religia i etyka.

 

 

IV. Czynności opiekuńcze, samoobsługowe, organizacyjne, poobiedni relaks lub zajęcia relaksacyjne i inne.

 

 

 

1330 – 1730

·         Tworzenie sytuacji wspierających rozwój inteligencji wielorakich.

·         Wspomaganie dzieci w rozwijaniu uzdolnień- zajęcia dodatkowe
z instruktorami.

·         Pogłębianie zdobytych wiadomości i umiejętności.

·         Aktywność własne dzieci.

·         Odbieranie dzieci

 

 

Stałe czynności w ciągu pobytu dzieci w przedszkolu.

 

Śniadanie grupa Pszczółki: 8:40-9:15 , grupa Myszki: 9:15- 9:45 , grupa Motylki: 9:15-9:45

 

Obiad grupa Pszczółki: 11:45-12:15 , grupa Myszki: 12:00-12:30, grupa Motylki: 12:15-12-45

 

Czynności samoobsługowe: 15 min przed posiłkami oraz pobytem na świeżym powietrzu.